FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Cumu alluntanà un pocu u nut rivet

Cumu alluntanassi un pocu a noce di rivet:

S'ellu hè una noce chì ùn hà micca arrugginitu o slipped, truvate una chjave adatta è girate in u sensu antiurariu.

Se no, allora:

1. Cola.Applicà direttamente cola à i viti arrugginiti è lasciate à pusà per un periudu di tempu, truverete chì i viti sò facilmente alluntanati.Questu hè chì a cola cuntene l'acidu carbonicu in a so cumpusizioni, mentre chì l'oxidu di ferru hè u cumpunente di a ruggine.A reazzione chimica trà i dui ponu eliminà a ruggine.

noce rivet

2. Alcohol + acitu biancu + detergente.Aghjunghjite una quantità approprita d'acqua à l'buttiglia, poi pour in dui buttigli d'alcohol, dui buttigli d'acitu biancu è dui buttigli di detergente.Agite bè.Pour un pocu nantu à a vite, lasciate à pusà per uni pochi di minuti, è poi stringhje ligeramente cù una chjave.U vitu rusted pò esse alluntanatu immediatamente, è pò esse facilmente eliminatu.

rivet nut2

3. Aduprate un martellu per chjappà in forza.U vitu hè arrugginitu, ùn aduprate micca una chjave per strincà duramente, altrimente serà difficiule di svitallu.Duvete aduprà una chjave per rinfurzà a vite, è dopu aduprà un martellu per chjappà a pusizione di manicu di a chjave uni pochi volte cù una freccia alta.Se i pezzi arrugginiti à l'internu sò allentati per via di u colpu, serà assai più faciule di strincà di novu.In alternativa, pudete chjappà direttamente a noce è chjappà in giru parechje volte, chì pruvucarà ancu sferisce tràa noceè a vite è facenu più faciule per unscrew.


Tempu di post: 18-May-2023