FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Cumu aduprà a noce di rivet per ùn riduce a vita di serviziu di u nut di rivet?

u nut rivet1

A culonna di nut rivet, canusciutu macari comu rivet stud ocolonna di noci,Hè una parte standard applicata à e parti di lamiera, a lamiera, a scatula mainframe è l'armadiu di u servitore.U disignu di l'aspettu di a colonna di nut rivet hè esagonale à una estremità, è cilindrica à l'altru.Ci hè una groove undercut in u mità di l'esagonu è cilindrica, in quale u filu hè u filu, Sicondu a stampa, a testa di l'esagonu hè pressatu in u muru di u foru predeterminatu di u fogliu (u diametru di u foru preset hè in generale ligeramente). più grande di u diametru di u cilindru di u rivet stud) per causà deformazione plastica vicinu à u pirtusu.Una parte di a deformazione hè spressu in u undercut di a colonna di nut rivet, cusì chì a colonna di nut rivet hèriveted strettu nantu à u fogliu, è un filu raghjone fissu hè generatu nantu à u fogliu.

u nut rivet2

L'applicazione curretta di noci riveting aumenterà a vita di serviziu.Oghje, vi mustrarà cumu applicà bè i noci di riveting per ùn riduce a vita di serviziu di i pezzi standard di riveting?

1、 Assicuratevi di osservà u foru di stallazione di udimensione specifica di ogni fastener riveted.

2、 Assicuratevi chì l'estremità inferiore (o groove di guida) di u fastener riveted hè in u foru di stallazione prima di applicà a forza di fissazione.

3、 Assicuratevi chì a forza di fissazione hè applicata trà e facce parallele.U scopu di a forza di fastening hè di bluccà a torsione durante l'usu di fasteners fissi è assemblea.

4、 Assicuratevi chì una forza sufficiente hè applicata per incrustà cumplettamente l'anellu di snap longu à tutti i bordi è fate a tavola cunvessa ghjustu in cuntattu cù a piastra.


Tempu di Postu: Feb-08-2023