FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Chì ci hè a diffarenza trà i noci di saldatura è di rivettatura?

A saldatura equivale à trasfurmà duie parti separate in un sanu, fondu u metallu à alta temperatura, mischjendu è dopu rinfriscà.A lega serà aghjuntu à u mezu, è a forza moleculare agisce in l'internu.A forza hè generalmente più grande di quella di u corpu parentale.

nutizie 215 (1)

Riveting nocisò generalmente usati per i piatti di pareti sottili è sò incrustati da a pressione.A superficia di cuntattu hè u stress di cuntattu.Vale à dì, a forza dipende da u connector è u corpu parente.U nut hè sottumessu à u sforzu di cisura, perchè se a forza di a noce ùn hè micca abbastanza, serà tagliata, è se a forza di u corpu parente ùn hè micca abbastanza, serà a deformazione di u colapsu plasticu è u fallimentu.

Tutti dui anu i so vantaghji è svantaghji:

Cum'è a saldatura, chì hà una forza relativamente grande, una larga gamma di usu, è pò esse magre è grossa.Tuttavia, a temperatura alta pruvucarà a deformazione di e parti cunnessi è ùn pò micca esse eliminata.Inoltre, certi metalli attivi ùn ponu esse saldati da i metudi nurmali, cum'è l'aluminiu, u magnesiu, etc., chì necessitanu gasu di schermu o saldatura à l'arcu d'argon, chì richiede tecnulugia di trasfurmazioni è precisione.

U noce rivetinghè simplice di stallà, pò esse sguassatu, è faciule d'installà è di trasportu, Hè appiecabile à quasi tutti i metalli chì ponu esse perforati, ma u so intervallu d'applicazione hè ristrettu, è pò esse usatu solu per a cunnessione di u piattu di muru sottile o di foglia. .

nutizie 215 (2)


Tempu di Postu: Feb-15-2023