FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Usu è precautions di rivet nutⅡ

Attenzione deve esse pagatu à i seguenti prublemi:

3. L'anellu di calibrazione di a pistola di riveting hè usata per aghjustà u colpu di riveting.Pò esse aghjustatu quantu bisognu.Hè da nutà chì quandu aghjustate a durata di i perni riveted, apre dui manichi è aghjustate a tappa di a testa.A durata di u bult riveting hè un pocu più longu di quellu di u nut riveting.Stringere a noce di regolazione è u corpu di a pistola inseme.

Usu è precautions

4. Aprite e vostre mani, tirate fora tutte e bachelite, mettete i noci rivet currispundenti à a fine di i bulloni di rivet è clamp, è spinghje a bakelite per rotà i bulloni di testa di pistola.Allora inserite a noce di rivet in u rivet è pressu cù e duie mani.À questu tempu, a noce di rivet si espande è i rivetti di u travagliu.Allora a bola di gomma hè tirata fora è a noce di rivet hè tirata fora di u pirtusu filettatu.U dispusitivu rivet nut pò esse finitu.

Nota: quandu s'utilice una pistola manuale per rivet nut.Se si trova chì a tappa hè solta, stringhje in u tempu.Dopu l'usu, i bulloni deve esse prutetti da danni.


Tempu di Postu: Dec-29-2021