FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Spiegazione dettagliata è principiu di travagliu di rivets pop

U rivettu cecuhè una spezia di rivet volante per riveting unilaterale, ma deve esse riveted cù una pistola di rivet speciale (manuale, elettrica, automatica).Stu tipu di rivet hè sopratuttu adattatu per l'occasioni di rivetture induve ùn hè micca cunvene à utilizà rivets ordinariu (riveting da i dui lati), per quessa hè largamente utilizatu in prudutti cum'è edifici, automobili, navi, aerei, machini, apparecchi elettrici, mobili, etc. .

Spiegazione dettagliata è u travagliu1

Vantaghji di l'equipaggiu di rivetti pop:

U rivet cecu hà una larga gamma di riveting, installazione rapida, rendiment stabile è affidabile, è hè largamente utilizatu in l'industrii di trasfurmazioni è di fabricazione in u mondu.I vantaghji principali di u so usu includenu:

·Custruzzione à un latu
· Vasta gamma di rivetti
· Installazione rapida
· Forza di clamping grande, bona resistenza sismica
·A frattura di rivet hè piatta è a capacità di serratura hè forte

 Spiegazione dettagliata è travagliu 2

Principiu di travagliu di i rivetti pop:

U principiu di funziunamentu di pop rivets hè ottinutu tirà a testa core, cù l'aiutu di una forza da l'internu à l'esternu.Sè vo vulete applicà megliu i rivets cecu, prima vi tocca à capisce u principiu di travagliu in detail.

I rivetti ciechi di a testa tonda aperta di tipu apertusò i più utilizati.I rivetti ciechi svasati sò adattati per l'occasioni di riveting chì necessitanu un rendimentu liscio, è i rivets ciechi chjusi sò adattati per l'occasioni di riveting chì necessitanu una carica alta è una certa prestazione di sigillatura.

U riveting di u pop rivet hè di utilizà un cilindru di metallu o pipa di metallu (rivet) cù un diametru ligeramente più chjucu cà u diametru di piercing per passà à traversu a pezza di travagliu per esse riveted, è batte o pressurize i dui estremità di u rivet per deformà è ingrossi. a culonna di metallu (pipa) è formanu un capu di rivet (cap) à i dui estremità, perchè u pezzu di travagliu ùn pò esse staccatu da u rivet.Quandu a forza esterna chì separa a pezza hè appiicata, a forza di cisura generata da u bastone di u chiovu è u capu di u chiovu porta à impedisce a pezza di separà.

 Spiegazione dettagliata è travagliu i3

U riveting di pop rivets pò esse divisu in riveting friddu è hot riveting.Rivatura à u friddu hè u riveting di rivets à a temperatura normale;Hot riveting hè adupratu in i lochi cù esigenze di cunnessione più altu, cum'è u riveting di travi d'acciaio di ponti di ferru.Duranti i rivetti caldi, i rivetti anu da esse preriscaldati, è i rivetti rossi è caldi anu da esse penetrati in i buchi di rivet.Dopu chì i capi di rivet sò punzonati, u stress di shrinkage in u prucessu di rinfrescamentu farà a cunnessione più vicinu.

U rivettu cecuhè dinù un strumentu impurtante per riveting, è riveting giniralmenti abbisogna funziunamentu di doppia faccia.L'apparizione di un rivet cieco rende l'operazione unilaterale un prucessu più còmuda.


Tempu di Postu: Mar-30-2023