FIXING-FASTENER-BLIND RIVET

10 anni di esperienza di fabricazione
  • jin801680@hotmail.com
  • 0086-13771485133

Comparazione di a resistenza à a corrosione trà l'acciaio inox

L'acciaio inossidabile 301 mostra un fenomenu evidenti di indurimentu di u travagliu durante a deformazione, è hè utilizzatu in diverse occasioni chì necessitanu alta forza.

L'acciaio inossidabile 302 hè essenzialmente una variante di l'acciaio inossidabile 304 cù un cuntenutu di carbonu più altu.Puderà ottene una forza più altu per u rollu à friddu.

1

302B hè aacciaio inox cun altu cuntenutu di siliciu, chì hà una alta resistenza à l'ossidazione à alta temperatura.

303 è 303Se sò acciai inossidabili di taglio liberu chì cuntenenu sulfuru è seleniu rispettivamente, chì sò principalmente usati per l'occasioni chì necessitanu un taglio faciule è una luminosità apparente alta.

L'acciaio inossidabile 303Se hè ancu usatu per fà i pezzi chì necessitanu un scontru caldu, perchè in tali cundizioni, stu acciaio inox hà una bona lavorabilità calda.

2

304 hè un tipu d'acciaio inox universale, chì hè largamente utilizatu per fà l'equipaggiu è i pezzi chì necessitanu una bona prestazione cumpleta (resistenza à a corrosione è formabilità).

304L hè una variante di l'acciaio inox 304 cù pocu cuntenutu di carbone, chì hè aduprata per l'occasioni chì necessitanu saldatura.U cuntenutu di carbone più bassu minimizeghja a precipitazione di carburi in a zona affettata da u calore vicinu à a saldatura, è a precipitazione di carburi pò causà corrosione intergranulare (corrusione di saldatura) di l'acciaio inox in certi ambienti.

304N hè un tipu d'acciaio inox chì cuntene nitrogenu.U scopu di aghjunghje nitrogenu hè di migliurà a forza di l'azzaru.


Tempu di Postu: Feb-23-2023